Sider

søndag 4. september 2011

Skissedilla # 126

Nå er det lenge siden jeg har prøvd meg på en av skissene hos skissedilla. Men, i går var mannen ute av huset, ungene spredd for alle vinder, og dermed fikk jeg tid til å sette meg med scrappepulten.


Fant frem noen bilder fra den fantastiske turen vi hadde til Laos i sommer. Tusen takk Kjersti, for at du tok oss kollegaer med. En uforglemmelig tur som har satt sine spor! Disse bildene er fra den første dagen vår i Sepon, når vi var oppe i landsbyene for å intervjue familier som ble vurderte til å få barna på skolen. Dette har jeg skrevet mer om i bloggen min HER.

3 kommentarer:

Jonna sa...

For en nydelig LO! Liker så godt fargene du har brukt, som virkelig matcher bildene.

Brit Sviggum sa...

For en nydelig LO! Herlige, duse farger. Og likte veldig godt de sota kantene. Bildene dine er fantastiske! En virkelig flott løsning på skissa.
Tusen takk for deltakelsen.
Ha en fin dag :)

Scrappegal sa...

Rett og slett NYYYYDELIG!!!!!!! <3