Sider

søndag 27. februar 2011

Skissedilla # 100!


Nok en gang har jeg satt meg ned med skisse fra skissedilla. Ettersom det er skisse nr 100 som skal scrappes, har vi fått velge mellom de 99 skissene som allerede ligger ute på siden. Mange supre skisser å velge mellom her, så her er det mye inspirasjon å finne. Jeg valgte meg ut skisse nr 17.


Har funnet frem ett bilde fra sist vår. Nå begynner jeg å bli temmelig lei av kulden, så det var herlig å få kunne bruke litt vårlige farger i scrappingen. Elsker denne grønnfargen. Sommerfuglene har jeg også hentet frem igjen. Så om det er litt kaldt og surt inne, så har jeg i allefall det vårlig på scrapperommet mitt.



1 kommentar:

Brit Sviggum sa...

Nydelig Lo, Hilde! Så flott med den blondekanten! Kjempefint papirvalg som sto til bildet. Tusen takk for deltakelsen :)