Sider

onsdag 14. september 2011

Ramme

Det var scrapperally i helgen, og jeg har storkost meg! Var på to kurs med Oxana, lærte meg å bruke voks og teksture paste, veldig kjekt. Nå er hodet mitt fullt av ideer, som jeg håper å snart få tid til å sette ut i livet.

Dette bildet laget jeg på det ene kurset jeg var på. Ser nå at en del av de gamle stemplene mine, som har ligget i skuffen lenge, nå plutselig kan få ett nytt liv. Skulle egentlig hatt en uke med ferie nå, så jeg kunne ha sittet og lekt litt med denne teknikken. Fantastisk kjekt å lage struktur på prosjekter.

4 kommentarer:

Oxana sa...

Kjempeflott bildet! Takk for sist!
Klem
Oxana

Jonna sa...

Kjempelekker ramme. Digger den strukturen dere fikk til.
Og takk for sist :-)

Sivic sa...

Takk for sist!!
Kjempekjekke kurs, jeg storkoste meg også og rammen med bildet ble jo så flott!!

Scrappegal sa...

Struktur er GØY!!!!! :) :) :)
Så flott rammen din blei! :)
Må kanskje få lagt ut min også snart... :)
Takk for helga!