Sider

tirsdag 6. september 2011

Scrapshopbloggen september utfordring


Utfordringen denne måneden hos scrapshop falt godt i smak. Synes det er veldig kjekt med lag på lag. Rive og krølle papir og sverte. Storkoste meg med å lage denne LO'en. Fant fram MS kantpunsjer, ett rosa perlekjede, sløyfebånd, charms og litt bling. Til og med en dolie fikk jeg presset innpå. Bildet er tatt i barnehagen, og barnehagebarnet ble veldig fornøyd med LO'en. "Den vil eg ha på dørå te rommet mitt" fikk jeg klar beskjed om da hun fikk se prosjektet.

7 kommentarer:

Jonna sa...

Så nydelig! Virkelig et prakteksempel på shabby chic.
Takk for at du er med på utfordringen.

Linda Brun sa...

Fantastisk lekker LO, utrolig flott med alle lagene og fargene er jo bare helt nydelige.. Kjempegøy at du tok utfordringen...

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Å denne var nydelig flott med den puncha kanter rundt det hvite arket, å kakeservietten ellers fine detaljer å masse flott å se på.
Takk for at du deltar på utfordingen vår.
Hilsen sath

AnneiSkogen sa...

Denne LOen var bare helt nyyydelig!

Linda sa...

åååå... nydelig! Flott bilde :) Likte godt den fine punchen rundt hele kanten, alle de små lagene og detaljene, og det perlekjede var prikken over i`en.

Takk for at du deltar på utfordringen vår.

Scrappegal sa...

HERLIG LO! :) Og et vakkert bilde du har brukt! :) Masse flotte lag i vakre duse farger!

anne jorunn sa...

For en nyyydelig LO!! Fantastisk flott med alle lagene, krøllingen og ikke minst perlekjedet!!
Nydelig jente du har! Hun likner deg:)

Tusen takk for at du er med i utfordringen på Scrapshopbloggen! :-)