Sider

mandag 5. september 2011

So cute sketch 8


Da min mann var i Houston med jobben, fikk han det plutselig for seg at han skulle kjøpe kjole til minsten i huset. Han kom tilbake med en kjole som gjorde minsten veldig fornøyd. Spesielt godt likte hun kjolen når hun snurret rundt, og kjolen fløy til sides.

PÅ TJSC ligger det ute en kjekk skisseutfordring. Den skissen syntes jeg passet veldig bra til disse bildene. På LOen har jeg brukt garn, bånd, trefigurer og stickles. I tillegg brukte jeg en doilie, for å forsterke den snurrende effekten.

4 kommentarer:

~Isabell~ sa...

ååå,denne ble jo bare bedårende<3

virkelig en nydelig kjole jenta fikk

takk for ditt bidrag=)

pia iris sa...

å for en stolt jente med en søt kjole. koselig å kjøpe sånn jentegave til henne da.
flott med den doolien og de søte vimplene.
takk for ditt bidrag. klem pia

Gunn-Elin sa...

Så utrolig søt da :) Jeg skjønner godt at denne kjolen falt i smak ja. Og fantastisk scrappet. Vimplene ble virkelig den berømte prikken her ;)
Tusen takk for at du scrapper med oss :)

Klem Gunn-Elin

GryA sa...

Hehhe...disse fedrene glimter til!

Flott oppsett på Lo`n og det store røde hjertet var prikken over i`en!

Tusen takk for herlig bidrag!