Sider

lørdag 9. oktober 2010

Mye som ligger og venter

Har ryddet litt i scrappesakene mine i dag. Funnet frem gamle prosjekter som har ligget på vent, og ventet på å bli ferdige. Godt å få litt system på pulten ;) Har mange prosjekter som jeg staret på under papirfesten. Fikk med meg fire kurs, og har enda litt arbeid igjen med det jeg startet på der. I tillegg har jeg enda en bok liggende fra fjordårets papirfest som også må ordnes på.... Ser frem til å ha høstferie nå, og håper på å få tid ved scrappepulten i uken som kommer. Målet er å få unna en del av det arbeidet som er påstartet. To LO'er som har ligget på vent er nå ferdige. Den første er fra sommeren i fjor. Bildet representerer egentlig familien vår veldig godt når vi er på tur. Eldste mann er ikke på bildet, for han sniker seg jo unna. Store deler av ferien går med på at mannen dokumenterer hva som skjer med å knipse avgårde med kameraet (kjekt for meg som bare kan plukke bilder). Som regel synes ungene det er veldig kjekt å se hva faren har klart å samle på film.

Denne andre LO'en viser minstemann som ble relativt slakk etter vaksinen. Bank i bordet, så er hun sjelden syk. Kan telle på fingrene antall ganger hun har vært dårlig. Har enda ikke hatt behov for penicillin, og har bare fått parasett 2 ganger i sitt liv, begge ganger pga. vaksine..... Når hun er slakk, vil hun helst være litt i fred, og har funnet ut at det å stå ved benken og slappe av, er det beste en kan gjøre. Ikke snakk om å sitte i fanget da nei.... Bestemt lita jente, også når formen ikke er på topp!





1 kommentar:

Eli sa...

Hmmm, ikke bare bare å få vaksine. Stakkars lille....