Sider

torsdag 30. september 2010

Noen ATC'er fra det site året....

Har vært med på ATC swap i forumet til Scrapshop. Er kjekt å se ulike løsninger på oppgavene som blir gitt. Noen av ATC'ene brukte jeg lang tid på å bestemme meg for hvordan jeg skulle lage. Resultatet har derfor blitt ulike varianter før jeg kom frem til ett endelig produkt.

Dette er vinteren 2010ATC er. Oppgavene var snø, ramme og maskering. Som dere ser ble det mange forsøk på ramme ATC, før jeg til slutt valgte å gå for varianten med en liten sommerfugl i en metallramme.





Denne varianten var det jeg tilslutt valgte.

Dette er de tre ATC'ene jeg brukte til våren 2010 ATC'er. Oppgavene var filt, tivoli og egenprodusert bakgrunn.


1 kommentar:

Connie sa...

Kjempe flotte ATC'er!!

Og takk for at du deltok på kurset mitt :-) Kjempe koselig å undervise i Stavanger, og dere har virkelig fått meg til å "buldre" over av kreativitet :-)