Sider

mandag 5. juli 2010

Helgas produksjon

Ettersom jeg bor her jeg bor, så er vi plaget med mye vind. Selv om temperaturen har vært ok, og regnet har glimtet med sitt fravær, så har allikevel vinden holdt oss litt mer inne enn det som har vært ønskelig. Fredagen var helt nyyyyydelig. Da var vi ute hele dagen, så det ble lite scrapping denne dagen. Lørdagen var litt mer vekslende. Var ute en del, men flyktet også noe inn til scrappepulten. På søndag blåste vi nesten bort. Laget meg en kjøkkenhage utfor kjøkkenvinduet, men det var ikke noe vær til å sitte ned å slappe av ute i. Så da vinden hadde blåst nok i håret, gikk jeg nok engang tilbake til scrappepulten. Resultatet av denne helgen ble derfor 3 LO'er. Lenge siden jeg har laget LO'er, har stort sett blitt kort og glass i det siste, var derfor veldig kjekt å finne frem bildene og pusle sammen noen sider.


Litt dårlige bilder ettersom de er tatt med mobiltelefonen.......

5 kommentarer:

Dilli sa...

Kjempefine!

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Barnehagebilde? Skikkele fint i alle fall. Ser at det er andre enn mi så lite hello kitty :@
Anna

Unknown sa...

Takk, Dilli!

Anna: Ja, Hello Kitty er en stor favoritt. Hun har aldri sett det på TV, men er frelst allikevel. Den nederste LO'en er bilde fra barnehagen. Stor fremgang fra i sist barnehagebilde. Det vi fikk sist gang så hun livredd ut på, godt å se at hun har blitt mer trygg. :)

Linda Brun sa...

Kjempeflotte LO'r..