Sider

lørdag 24. juli 2010

August utfordring hos scrapshop

Fikk utfordring fra scrapshopbloggen om å være gjesteartist denne måneden. Utfordringen gikk ut på å bruke puncher. Jeg laget en LO der jeg brukte Edge punch av Martha Stewart, sommerfugl-punch av Martha Stewart. Easy punch blomst (gul og grønn) og sirkel punch og scalloped sirkel punch (blå og rosa).

 
Rundingene som jeg punchet ut har jeg sydd sammen og limt blomster på. Blomstene er også punchet ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ellers har jeg brukt revolution maskinen min og laget bladene med. Rundt de utstansa rundingene har jeg brukt sticles til å lage to rundinger rundt. Bokstavene som er brukt er quickcuts: "stardust".

4 kommentarer:

Eli sa...

Nydelig!

Jonna sa...

Kjempelekker LO! Likte veldig godt sirklene med blomster på.

Linda Brun sa...

Lekker LO og de hjemmelagede blomstene var jo bare kjempe stilige.
Linda

Unknown sa...

Takk skal dere ha! Blomstene var veldig kjekke å lage, selv om det tok si tid på symaskinen....