Sider

fredag 25. juni 2010

Gaver

Sommer betyr mye avslutningspresanger. I år har det vært bestillinger inne på både fat, smykker og kort. Ekstra kjekt er det å lage dette når en i tillegg vet hvem mottakeren er. Jeg har ikke vært så veldig flinkt til å ta bilde av alt jeg har laget, men noe har jeg da husket.

Denne after-eight esken var kjekk å lage. Har aldri laget av stor boks før, bare de små. Tenkte derfor at det ville bli vanskelig å dekke en så avlang flate, men det gikk jo bra. Kommer nok til å lage flere av disse!

Glassfat ble det også en del av. Det er en stund siden sist jeg var oppe og laget fat, så det var veldig kjekt å få sette seg ned med glasset igjen.

Gavepose med ett kort som passet til. Her fikk jeg også lage ett glass-smykke som ble lagt oppi gaveposen.



 






2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så mange flotte sommergaver du har laget - heldige mottakere!

Veldig kjekt å se alt det fine du lager og håper jeg snart får se noe i RL

God helg fra meg

Unknown sa...

Takk, Elisabeth! Hadde planer om å være med på scrappetreff i juni, men jammensann var det ikke fult når jeg skulle melde meg på!

Ha ei fortsatt god helg! Kommer nok innom butikken snart med noen ATC'er!