Sider

lørdag 19. januar 2013

She so cute 30

Har sittet og lekt i dag med en utfordring inne hos "that's just so cute."

Utfordringen var: "Prosjektet ditt skal inneholde følgende.. maling/mist/distressfarging, noe maskulint, noe feminint og sist med ikke minst du har kun lov å bruke restepapir.." Jeg brukte en hvit kartong, som jeg mistet. Brukte en sjablong for å få ett nettingmønster bak. Deretter dukket jeg ned i resteskuffen, og fant litt restepapir. Samtidig fant jeg litt bølgepapp og disse brukte jeg for å lage en ramme bak bildet. Jeg brukte gesso og akrylmaling for å male den store nøkkelen, og malte i samme slengen noen blonder. For å få mer maskulinitet fant jeg frem noe metall, og en mørk tape. Brukte dymoen til å notere ned titler. Den feminine delen var blomster og blonder, samt bånd. Brukte og metall inne i blomstene for å få mer liv. Ellers er det brukt litt spillekort, chipbiards, binders og en mistet tag. Rundt kanten har jeg sydd en ramme for hånd. En kjekk utfordring!


Legg inn en kommentar