Sider

lørdag 19. januar 2013

She so cute 30

Har sittet og lekt i dag med en utfordring inne hos "that's just so cute."

Utfordringen var: "Prosjektet ditt skal inneholde følgende.. maling/mist/distressfarging, noe maskulint, noe feminint og sist med ikke minst du har kun lov å bruke restepapir.." Jeg brukte en hvit kartong, som jeg mistet. Brukte en sjablong for å få ett nettingmønster bak. Deretter dukket jeg ned i resteskuffen, og fant litt restepapir. Samtidig fant jeg litt bølgepapp og disse brukte jeg for å lage en ramme bak bildet. Jeg brukte gesso og akrylmaling for å male den store nøkkelen, og malte i samme slengen noen blonder. For å få mer maskulinitet fant jeg frem noe metall, og en mørk tape. Brukte dymoen til å notere ned titler. Den feminine delen var blomster og blonder, samt bånd. Brukte og metall inne i blomstene for å få mer liv. Ellers er det brukt litt spillekort, chipbiards, binders og en mistet tag. Rundt kanten har jeg sydd en ramme for hånd. En kjekk utfordring!


4 kommentarer:

LindaSS sa...

Denne var helt herlig.. nydelig LO... tusen tusen takk for at du tok utfordringen.. :D Nettingmønstret ditt var helt herlig.. tror jeg trenger en slik sjablong.. :D

Klem

GryA sa...

En super løsning av utfordringen. Fin lag på lag ramme bak bildet og jeg må si...man kan lage superfine ting med restepapir også. Det beviser du her.

Takk for herlig bidrag til vår utfordring.

Maya sa...

Herlig og fresh LO med stilig lag på lag! Tusen takk for flott løsning på utfordringen!

Linda sa...

Herlig cluster med masse dill dall under bildet!

Takk for at du tok utfordringen vår :)