Sider

fredag 19. august 2011

August utfordring hos Scrapshop



Nå er det lenge siden jeg har sittet ved scrappebordet. Etter nærmere 7 uker på reisefot, var det godt å komme tilbake til papirene mine! I dag har jeg kost meg med å scrappe ett av mine favorittbilder fra Thailandsturen vår. Bildet er av hele min familie, pluss stemoren og søskene til Joachim. Bildet er tatt oppe på ett av de viktigste templene i nord-Thailand, det ligger i Chiang Mai og heter Doi Sutep. Utrolig vakkert, og med en fantastisk utsikt utover byen.

Siden har jeg scrappet til scrapshop sin August utfordring. Oppgaven var å bruke akrykmaling/dabber. Jeg fant frem dabberene mine, og lagte det sirkulære motivet med hjelp av denne. Deretter var det frem med misten for å få på fuglen og treet. Det er ikke så ofte jeg sitter og "grapser" slik mens jeg scrapper, men det er utrolig gøy!!! Kjekt å ha funnet scrappepulten igjen. Blir nok ikke lenge før neste prosjekt..... 

5 kommentarer:

Linda Brun sa...

Nydelig layout med koselig bildet. Flott bruk av maling og mist. Kreativ og frisk side.
Takk for at du deltar i utfordringen vår!!

Jonna sa...

Fantastisk bruk av maling og mist! Takk for at du tok utfordringen.

anne jorunn sa...

Så lekkert!!!
Knallbra bruk av maling, og ranken med fuglene på var bare rålekker!!

For en flott måte å tilbringe sommeren på! Jeg leste litt om det på bloggen din. Kjempebra prosjekt!:)

Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :-)

anne jorunn sa...

Gratulerer så mye! Du vant trekningen!

Send meg adressen din på annejorunn(at)kleppnett.no så skal jeg sende deg premien din.

Ha en strålende søndag videre:)

Unknown sa...

Takk for koselige kommentarer. Å, så kjekt å bli trukket ut da! :)