Sider

mandag 16. mai 2011

She's so cute # 12

Da jenta her i huset var konfirmant, måtte jeg jo lage ett kort som passet til henne. Laget ett bokkort, som vi da fylte med lapper. På hver lapp stod det en sum, så måtte hun selv plusse sammen alle summene for å finne ut hvor mye penger hun fikk av oss. Dette ble satt stor pris på ;)



Kortet passet jo også til utfordringen inne hos Thats just so cute. Her var oppgaven å lage noe der enn brukte blonder, og på kortet her har jeg både tekstilblonder, og inni kortet har jeg også utstansa blonder.

8 kommentarer:

Tonje - fantorangen sa...

Flott bokkort! Tror jeg må prøve meg på et sånt en vakker dag ;)

Klem!

Jonna sa...

Nydelig bokkort! Og for en glimrende idè med lapper oppi :-)

Pia sa...

super nydelig bogkort og med fine blomster og blonder. Tusind tak for at du deltager i min udfordring hos TJSC
knus Pia

pia iris sa...

et virkelg lekkert bokkort, nydelig pyntet i herlige farger.
og kul idè med de lappene med summer på da.
takk for ditt bidrag. klem pia

~Isabell~ sa...

for en smart ting å gjøre=) Bokkortet er ihvertfall NYDELIG

Takk for ditt bidrag=)

Gunn-Elin sa...

Så vakkert gjennomført med blomster og blonder. Passer jo perfekt til en ung dame det der :) Og så kreativt med lapper da. Tipper hun ble meget fornøyd :)
Tusen takk for at du deltar hos oss.
Ønsker deg ei fantastisk helg :)
Klem Gunn-Elin

Anne sa...

For en herlig måte å gi gaven på:) Lekkert kort i flotte farger!

Takk for ditt bidrag til TJSC

Smil fra Anne:)

GryA sa...

Såååå fin! Nydelig "bok" som hun nok ble glad for. Både boka og innholdet...

Tusen takk for nydelig bidrag!