Sider

lørdag 21. mai 2011

LAOS


Nå er det bare en måned igjen til jeg drar avgårde med kollegaer for å besøke skoler i Laos. Gleder meg veldig til å få se hva School Support Project Laos får til. Skal bli veldig spennende å få se det området som vår skole har samlet inn penger til.

Det ser ut til å bli ett veldig spennende program for oss der borte. Startert med noen dager i Bangkok, før det bærer videre til Savannakhet. Etter en helg med undervisning av studenter, bærer det videre til Sepon området, hvor vi skal få være med på å få dele ut skolepakker til noen heldige unger. Skal også få være med ut i jungelen, og dele ut dyner. Blir veldig spennende å se hvordan prosjektet fungerer.

Planlegger å ta med meg både leker og klær bort å få delt med meg. Ser i skapene at jeg har vært veldig flink til å gi bort til freetex - men skal nok alltid klare å finne noe å ta med. Uansett, det blir en spennende og interesant tur. Så nå er det bare å starte nedtellingen!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Så spennende reise du skal ut på Hilde, ønsker deg en fin tur og håper å se deg på treff og høre mer om opplevelsene dine