Sider

fredag 29. april 2011

Litt mer fra Påskerennet

Denne påsken har jeg kosa meg med påskerenn inn på scrapshopforum. Kjempekjekt!
Kom på andre plass, og er super fornøyd med det. Det var utrolig mye lekkert deltakerene laget i år under årets påskerenn. Har nå vært å hentet flott premie på Scrapshop, mye lekkert til å scrappe med! Takk, takk!

Tenkte jeg skulle legge ut litt av det jeg lagt under dette rennet. En av oppgavene gikk ut på å lage en gavepose. Her er mitt bidrag:


Den neste oppgavern var å bruke resterpapir fra gaveposen og lage ett kort.
Denne oppgaven kom da jeg var på hytta. Så her er mobiltelefonen kamera, og PC til å redigere bilde på var heller ikke tilstede.... Men, men, man tager det man haver når en er på påskerenn.

De neste to oppgavene var det også mobilen som måtte knipse. På kortet skulle det brukes blonder, blad/avis og bling. Så her er det klippet fra ett interiørblad, det gikk greitt, men er nok ikke en teknikk jeg kommer til å satse på i fremtiden.... ;)


Til slutt har vi en påsketag som skulle lages i shabbychic-stil.


Ingen kommentarer: