Sider

lørdag 23. april 2011

God påske!

For noen fantastiske dager vi har hatt til nå i påsken. Har storkost meg ute i solen! Denne påsken har jeg også blitt med på påskerenn, inne på scrapshop sitt forum. Har fått laget både LO'er, kort, gavepose og ATC. Skal få lagt ut litt bilder etterhvert, men her er iallefall bilder fra de første oppgavene. En ATC med startnummeret mitt ett kort og en påskekylling

ATC'en min er en kurv med påske-egg. Kan vel ikke bli mer påske enn det.

Kortoppgaven var det veldig kort tidsfrist på, og jeg oppdaget ikke oppgaven før det bare var 20 minutter igjen. Men, det gikk. Jeg kom i mål. ;)

Påskekyllingen skulle lages trekantet, og skulle ha øyne, vinger og fjær.

1 kommentar:

Eli sa...

Kjempeflott. Gleder meg til å se mere. Forstår ikke hvordan du får tid.....