Sider

tirsdag 27. april 2010

Nå nærmer det seg.

Det er ikke lenge igjen nå får førstemann i huset skal konfirmerast. Heldigvis skal vi ikke ha festen hjemme, men "spiser ute". Så da slipper vi unna en del husvask og opp-pussing! Men, det er allikevel en del småting som må ordnes. Gutten måtte ha dress, og det er ingen lett avfære å få tak i. Han er for høy og tynn - så da må det sys til. Men, dressen er nå på plass, og bare skjorta mangler. Maten får vi servert på plassen, men bordet skal vi dekke selv - så da må vi ut å shoppe litt til. Er heldig og har fått hjelp av naboen til blomsterbestillinge, så da er det en ting mindre å tenke på. Bordkorta er jeg godt i gang med, ble litt mer dilling med de enn det jeg først hadde tenkt, men jeg er stort sett fornøyd.














Det ble selvfølgelig gitar med på bordkortet, ettersom musikk er en stoooor interesse hos konfirmanten. Ellers ble det litt bretting, bånd og split binderser.














Det ble også plass til ett lite visdomsord under bretten.













På baksiden ble det plass til ett lite stempel og en søt liten sommerfugl.

Har litt jobb igjen med bordkortene, men det nærmer seg slutten. Så må vi igang med å ordne taler og sanger. Kjenner at det å skrive sang ikke er min sterke side, dermed blir det veldig lett å utsette det. Blir vel ikke gjort de første dagene, men det skal være klart før 8 mai......

Ellers så må kakene på plass. Har noen kaker i bestilling rundt forbi. Mange gode hjelpere! Takk, takk, takk! Blir litt kakebaking på meg også, men ikke så mye som jeg fryktet en stund :) Mange gode hjelpere, og jeg er kjempe takknemlig.

Ellers er det ikke så mye scrapping jeg har fått tid til i det siste. Har laget ei bok sammen med elevne mine, som vi gav til en student som har vært inne i klassen vår. Elevene laget hver sin teiking, og jeg laget for og bakside, og band det hele sammen med bind it all.

Ingen kommentarer: