Sider

tirsdag 11. februar 2014

Marius dilla

Har ryddet litt i bildene på dataen i dag, og jeg ser at det har blitt mye Marius i det siste...

Til guttene i huset er det blitt hettegensere
 
Min bror ville også ha, og bestillingen var klar:LILLA
 
Likte så godt fargekombinasjonen, dermed ble det de samme fargene jeg brukte i genseren til søsteren min.
 
Tre like tunikaer ble strikket, en til minsten i huset, og 2 til nieser
 
 
Til nevøer ble det genser, men en genser havnet og til USA
 
 
 I tillegg ble det flere trekk til tennbriketter, luer og panneband

 
Selvfølgelig måtte alle søstrene til Joachim ha Marius tunika!
 
Til den eldste jenta i huset ble det en sort Marius
 
Hun ville også ha lue, trekk til mobilen og sokker, alt måtte selvfølgelig lages dobbelt, da minsten i huset også ville ha dette.....


 
Til meg selv ble det en tunika og en pute
 
 
Til slutt, så måtte jo dukken også få....
 

Ingen kommentarer: