Sider

søndag 30. desember 2012

Endelig jul

Nå er familiefestene over for denne gang, og jeg nytter tiden før nyttårsfesten til å gjemme meg bort på scrapperommet. Fant en skisse hos skissedilla som jeg har lekt meg med i kveld. Var vanskelig å få ett godt bilde av resultatet... Har brukt Gesso til å male litt hvitt rundt på mønsterarket. Deretter har jeg brukt en kakeserviett og en oppklippet vaskepose for å bygge opp rundt bildet. Noe mønsterpapir til ramme, og ett rødt tau til å ramme enda mer inn med. Har brukt rubons til titler og noen glitrende craftboards for å få mer liv i siden. Mønsteret i venstre hjørne er klippet ut fra Inkido sitt mønsterpapir. Har også brukt en blonde med mange perler i ( viser ikke så godt på bildet ) ett glitrende rødt band har jeg og brukt i tillegg til svarte og røde perler.

Bildet er av veslejenta som stolt viser frem hva hun har laget i julegave til sin mor og far. Kjekt med vakker kunst fra barnehagen ;)



2 kommentarer:

Lene - Nabon sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene - Nabon sa...

fine detaljer, koselig bilde og skikkelig fint minne å ha!