Sider

tirsdag 1. mai 2012

Bursdagsbarnet

Å bruke tape er utfordringen hos tjsc Jeg har laget denne LO'en til denne utfordringen. På denne LO'en har jeg brukt tape og papirstriper + en blonde i de vannrette stripene. Ellers er det mye gesso og misting. Har og punsjet ut kronen, og lagt til en del bling. Blomstene nede til høyre er laget av metalltape kjøpt på Clas Olsen. Bokstavene er malt med Gesso og deretter mistet, det samme har jeg gjort med de store blomstene. Blonden er mistet, og det samme er fuglen nede i venstre hjørne.

5 kommentarer:

Linda sa...

Her var det masse fint dill fall! Takk for at du tok utfordringen vår :)

pia iris sa...

åååå denne LOen ooooste jenter og glede.
koselig bilde.
flott bruk av tape og annen fin pynt.
takk for ditt bidrag. klem pia

Tone-Lill sa...

Her var det mye fint, kjempe søt LO, liker all den "glade" bling og dill pyntingen
:)

Stine sa...

Herlig LO full av flotte detaljer!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

klem Stine :-)

GryA sa...

Oioioi...så herlig rosa Lo! Masse fine detaljer og jeg liker at du har fylt hele siden. Det er noe jeg ikke klarer nemlig...blir imponert!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!