Sider

søndag 5. februar 2012

Sommerferie


I dag har vært en perfekt scrappedag. Vinden uler og snøen fyker rundt, så da kan jeg med god samvittighet sitte på scrapperommet mitt og kose meg. Fant en utfordring inne på scrapshopbloggen som jeg kastet meg på. Her skulle vi la oss inspirere av Finnbair, hun kommer på scrapperallyet og skal holde kurs i mars. Selvfølgelig er jeg bortreist den helgen og får ikke være med..... Finnbair har en utrolig mye stilig i bloggen. Har blitt inspirert av mistingen og metallpreget som hun har mye av. Har malt mye pynt i metallfarge, i tillegg har jeg mistet både pynten og arkene. Har også fått malt på noen insekter. Kjekt prosjekt!

Bildet er tatt i sommer på stranden i Hua Hin.

7 kommentarer:

Linda Brun sa...

Herlig layout med masse flott metall og lekker mistet bakgrunn.
Takk for at du deltar i utfordringen vår!!

Jonna sa...

Kjempelekker! Liker kakeservietten bak bildene. Og ellers mange lekre detaljer.
Synd du ikke får være med på rally denne gangen. Men takk for at du tok utfordringen.

Linda sa...

Flott Finnbair inspirert LO! Liker alle "duppedingsene" du har rundt omkring :)

Takk for at du tok utfordringen

Elisabeth sa...

Wow så lekker denne var!
Nydelig!

anne jorunn sa...

Nydelig LO!! Utrolig fint med kakeservietten og all metallpynten!

Takk for at du deltar i utfordringen på Scrapshopbloggen! :-)

Margrethe sa...

Herlig LO med mange detaljer! :D

Pauline sa...

Kjempestilig side, takk for at du deltok i utfordringen!! :-)