Sider

søndag 16. oktober 2011

Dekorert konfekteske


I scrappeverden kommer julen tidlig.... Har allerede rukket å få unna mange bestillinger på både julekort, tedispensere, dekorerte lys og fyrstikkesker samt en del andre ting. Julepapir blir flittig brukt for tiden, og julestemplene er funnet frem fra nederste skuff. Har enda mye igjen som må lages, så her i gården blir det nok mye jul frem mot desember.

Bildet ovenfor er en Kong Håkon konfekteske, den minste de har, som jeg har laget litt mer "julete". Har funnet frem glansbilde, som jeg syntes passet bra sammen med motivet som var på arket jeg brukte. Ellers har jeg forelsket meg i de røde blomstene fra papirdesign. Kjøpte en pakke for to uker siden, og nå er den nesten tom....


Lar denne eksen være ett bidrag til scrapshopbloggens oktoberutfordring.

4 kommentarer:

Linda sa...

så fin konfekteske! Det er mye kjekkere både å gi og få en så flott eske, enn orginalen.
Forstår godt du liker de blomstene, så julete og fine de er :)

Bra jobba! Takk for at du deltar i utfordringen vår.

Jonna sa...

Den var virkelig lekkert pyntet!
Takk for at du tok utfordringen.

Linda Brun sa...

Lekker dekorert konfekteske!!
Kjempegøy at du tok utfordringen vår!

Linda

anne jorunn sa...

Konfekteska var nydelig dekorert!! Har også planer om å få pyntet noen slike før jul.

Tusen takk for at du deltok i utfordringen på Scrapshopbloggen! :)