Sider

søndag 23. januar 2011

Skissedilla nr 96

Du og du for en herlig helg! Har fått mye tid på scrapperommet mitt, fått ryddet, sortert og laget 4 LO'er!
I dag var minsten og jeg ute på tur. Hun på sykkel og jeg løpende etter. Endelig er det litt sol og ett lite hint av vår i luften. Fikk knipset noen bilder med mobilen, og i kveld fikk jeg printet de ut og scrappet dem. (Effektivt!) Skissen jeg brukte fant jeg på skissedilla og dermed var bidrag til den 96 dilla levert ;)



Ble mye chipboards denne gangen, noe jeg vanligvis er lite flink til å bruke, men på denne LO'en synes jeg det passet bra inn. Fargene på mønsterarket var jo helt perfekt til disse småfigurene. Ellers er blondene med (har jeg noengang LO uten blonder......) 

3 kommentarer:

Caroline sa...

så kul lo.. myye stilig pynt og fine farger :)

Linda Brun sa...

Hilde denne var kjempekul... Fargerik og flott!!

Carrin sa...

Herlig!! Likte den spreke looken her :) Tusen takk for at du deltar!