Nok en gang har jeg laget en LO til scrapshop forum sin kreathon konkurranse. Denne gangen var oppgaven å benytte monokrome farger. Jeg valgte lilla denne gangen.
Bildet på LO'en er av min tante og min far. Kjekt å scrappe slike gamle bilder.
Har brukt MS sin edge puncher rundt kantene. Ellers har jeg lilla glitterlim og lilla blomster. Fant også plass til en lilla sløyfe og noen lilla halvperler.
lørdag 26. mars 2011
torsdag 17. mars 2011
Konfirmasjonsinvitasjoner
Ja, så har vi konfirmant i huset her i år også. Hun var veldig sikker på at det var lilla som var fargen hun ville ha på invitasjoner og bordpynt. Så da var det bare å finne frem de lilla arkene, og produsere invitasjoner.
Har laget et slide-kort, slik at en må dra i taggen, for å kunne se invitasjonsteksten. Valgte å sy på kortet, for da var det enklere å få kortet til å skli skikkelig. Ellers har jeg funnet frem metallpynt og lilla blomster.
lørdag 12. mars 2011
So cute sketch 2
Fant en nydelig skisse inne hos thats just so cute som passet veldig flott til bildet av den kommende konfirmanten i huset. Har brukt samme farger, pynt og bilde som på invitasjonene (legger ut bilder av de senere.) Ellers har jeg brukt symaskinen for å lage en ramme rundt.
onsdag 9. mars 2011
So cute colors 3
Denne LO'en har jeg laget til TJSC farge utfordring. Fargene som skulle brukes var brun, grønn og hvit. Her har jeg fått brukt litt av blondegardinene til mormor. Har ellers brukt kantpuncher fra Martha Stewart, og har stanset ut en pyntebors fra Revelution-serien. Litt bånd og knapper var det også plass til.
Bildet jeg har brukt er fra sommerferien. Minste mann i huset her er ikke helt fornøyd med at hun ikke er storesøster, og er utrolig fornøyd når det kommer noen små babyer på besøk som hun kan holde.
tirsdag 8. mars 2011
Sommerkos
Denne LO'en laget jeg til en kreathon oppgave. En enkel LO uten alt for mye dill på. Utgangspunktet var ett bilde som vi skulle bli inspirert av. Bildet finner du inne på scrapshop forum. Jeg har plukket opp litt av fargene. Sirklene og kvadratene er også inspirert av bildet.
søndag 27. februar 2011
Nok en gang skissedilla nr 100
Ble så inspirert av grønnfargene fra sist LO, så jeg fortsatte litt itl i samme stilen. Denne gangen valgte jeg meg også en skisse fra skissedilla. Denne gangen var det skisse nr. 28 jeg valgt å bruke.
Skissedilla # 100!
Nok en gang har jeg satt meg ned med skisse fra skissedilla. Ettersom det er skisse nr 100 som skal scrappes, har vi fått velge mellom de 99 skissene som allerede ligger ute på siden. Mange supre skisser å velge mellom her, så her er det mye inspirasjon å finne. Jeg valgte meg ut skisse nr 17.
Har funnet frem ett bilde fra sist vår. Nå begynner jeg å bli temmelig lei av kulden, så det var herlig å få kunne bruke litt vårlige farger i scrappingen. Elsker denne grønnfargen. Sommerfuglene har jeg også hentet frem igjen. Så om det er litt kaldt og surt inne, så har jeg i allefall det vårlig på scrapperommet mitt.
Abonner på:
Innlegg (Atom)



